دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۱۸:۴۴

با حضور نمایندگان کشورهای اروپایی و آسیایی
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش آغاز به کار می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از امروز (یکم بهمن ماه) در جزیره کیش آغاز به کار می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه انرژی کیش، در این نمایشگاه که به مدت چهار روز و به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، نمایندگان بیش از ۱۳۵ شرکت داخلی و خارجی از  کشورهای بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری چک، هلند، امارات متحده عربی، روسیه، کره جنوبی و آمریکا حضور خواهند داشت تا در فضای نمایشگاهی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع، آخرین دستاوردها و فناوری‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی نو را ارائه کنند.

افزون بر این، در حاشیه این نمایشگاه، سه نشست تخصصی با محورهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و مدل همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط داخلی و خارجی و نشست تسهیلات ویژه به شرکت‌کننده‌های دانش بنیان حوزه انرژی و تجزیه و تحلیل اقتصاد جهان و ایران و ارائه استراتژی مناطق آزاد با حضور سازندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی برگزار خواهد شد. وزارت نفت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و سندیکای صنعت برق ایران از مهم‌ترین حامیان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش هستند. این نمایشگاه، عصر روز دوشنبه (یکم بهمن‌ماه) با حضور مقام‌ها و مسئولان صنایع نفت و انرژی کشور در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.



  کد خبر : 6224
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :